1. Bestill oppstartsmøte
Det krevst oppstartsmøte før planarbeidet kan setjast i gang.
Oppstartsmøtet er gebyrbelagt. (Sjå gjeldande gebyrregulativ.)
Bestilling av oppstartsmøte skal gjerast på eige skjema som skal fyllast ut av plankonsulent og sendast kommunen.
Tilbakemelding om møtetidspunkt vil bli gitt innan 3 veker frå bestillinga er motteke.
2. Utarbeide og send inn forslag til detaljregulering
Plankonsulent kunngjer oppstart av planarbeidet i lokalavisa, på eigen nettportal og eventuelt på sosiale media.
Kunngjeringa skal minimum innehalde kartskisse som viser avgrensing av planområdet og ei kort skildring av formålet.
Krev planen konsekvensutgreiing (KU), skal planprogram leggast ut på høyring samstundes.
Fristen for merknader bør vere minst 3 veker, ved KU skal fristen settast til minst 6 veker.
Plankonsulent skal varsle oppstart av planarbeidet med eige skriv til berørte offentlege organ, registrerte grunneigarar, festarar og andre rettshavarar, naboar, gjenbuarar og andre interesserte som blir direkte berørt.
Varslet skal redegjøre for forslaget og konsekvensar for omgjevnadene.
Kart og illustrasjonar skal leggast ved.
Fristen for merknader bør vere minst 3 veker.
Ved KU sender planprogram til <Utvalg> for vedtak.
Plankonsulent skal utarbeide planforslag etter Nasjonal Produktspekifikasjon for digitale planar og kommunens eigne malar.
Alle dokument skal sendast inn i filformat PDF, men plankart skal også sendast i filformat SOSI.
Dokumentasjon som krevst:
Planbeskriving med risiko- og sårbartheitsanalyse
Reguleringsbestemmelser
Digitalt plankart
Konsekvensutgreiing (KU) - skal sendast inn dersom krav om KU
Varslingar - kopi av kunngjeringsannonse (datert), samt varslingsbrev og liste over kven som er varsla
Merknader og uttalelser - Send inn innkomne merknader og uttalelser saman med forslagsstillers kommentarar
Tilleggsdokumentasjon - benyttast ved behov
Planforslag sendast til kommunen
3. Offentleg ettersyn og høyring
Faktura for gebyr blir sendt forslagsstillar når plansaka blir teken opp til politisk behandling første gang.
Saksbehandlingsfrist er 12 veker frå komplett forslag er motteke.
Komplett planforslag blir lagt fram for utval som fatter vedtak om forslaget skal leggast ut til offentleg ettersyn.
Ved mottak av planforslaget blir saka gjennomgått, og plankonsulent blir informert om vidare framdrift.
Kommunen kunngjer vedtak om offentleg ettersyn og høyring i lokalavisa, på kommunens nettportal og eventuelt i sosiale media.
Berørte partar vil også bli varsla i eige skriv.
Sjå lenke til prisliste i kapittel 1.
Merknader og uttalelser skal sendast til kommunen på e-post eller i brev innan 6 veker.
4. Planvedtak
Etter utløp av høyringsfristen sender kommunen innkomne merknader og uttalelser til plankonsulent for vurdering og kommentar.
Merknader og uttalelser med kommentarar blir innarbeidd i planforslaget.
Plankonsulent sender revidert planforslag til kommunen.
Planforslaget blir lagt fram for for behandling.
Innstillinga blir sendt over til kommunestyret som gjer endeleg vedtak.
Plankonsulent og berørte partar blir informert om vedtaket i eige skriv frå kommunen.
I tillegg blir vedtaket kunngjort i lokalavisa, på kommunens nettportal og i sosiale media.