Kven kan få tenesta?
Tryggleiksalarm er ikkje ein lovfast teneste, men eit tilbod frå kommunen som er skillet etter behov.
Søknadsprosess
Når kommunen får søknaden, vil ein kartleggje behovet og gje eit fagleg syn på saka før ein tek avgjerd. Det er eit krav at brukaren må vere i stand til å bruke alarmen.
Søknadsskjema
Du kan søke ved hjelp av dette skjemaet: Søknad om helse- og omsorgstenester i Åseral kommune (PDF, 382 kB)
Kva kostar det?
Tryggleiksalarm skal betalast for, og prisen er regulert frå kommunens skatteliste/prisliste.
Klage
Avgjerda er ei avgjerd som du kan klage på. Skriftleg klage skal sendast til den som tok avgjerda i kommunen. Kommunen har ansvar for å gje nødvendig råd og rettleiing dersom det kjem ei klage. Saka blir gått igjennom igjen. Dersom avgjerda vert stadfesta, blir saka sendt vidare til Hovudutval for oppvekst og levekår i kommunen for endeleg behandling.
Klagefristen er 3 veker frå du fekk avgjerda.