Kommunalt utdanningsstipend
Kommunen har ei ordning om utdanningsstipend for ungdom som tek utdanning etter grunnskulen. Det er eit krav at søkjarar må vera folkeregistrert og ha heimebustad i Åseral.
Søknadsfrist med meir.
Søknadsfrist er 1. mars for hausthalvåret, og 25. juni for vårhalvåret.
Halve summen kan utbetalast etter kvart semester. Skulen/lærestad må då attestera at 1. halvår av skule/læreår er fullført.
Enten kopi av vitnemål, eller eit eige skriv som stadfestar dette.
Husk stempel.
Bortebuarar må i tillegg til søknaden legge ved dokumenterte leigeutgifter, f.eks. husleigekontrakt eller kvittering for betalt husleige.
Ved skule/læreårets slutt er det søkjar sjølv som er ansvarleg for å levere dokumentasjon på fullført skulegang/læretid. Då blir siste halvår utbetalt.
Utfyllande reglar for ordninga finn du her (PDF, 213 kB)
Søknadsskjema